Laylalaylay bende cuma gunu fena kasık agrisi vardi kizimi almaya okula gittim resmen ayakta zor duruyodum bicak sapliyomus gibi ama 2 gundurde seffaf akinti vardi cumartesi de seffaftı degerlendirdim pazar aksami bi baktim beyaz akintim var esimi zorladim gibi oldu biraz 🤭 yine degerlendirdim bu gunu degerlendiremedjm ama hala akintim var ben istegim dogrultusunda uzerime duseni yaptim takdir Allah ın aynen rabbim ol der olur 1 gece ile hamile kalanlar bile var kaza oldu olmaz sandım diyerek nasip iste kendimi avutuyorum bu ay olmazsa da olur borcumuz var bi kac ay fazladan gecikse iyi olur borcun bitimine denk gelir daha rahat hamilelik dogum geciririm maddi olarak kafam rahat olur ihtiyaclarimi borclanmadan alabilirim diye dusunerek kendimi avutup oyaliyorum kafamdan atmak için bat gunu hesaplamadim gun sayip stres olmamak jcin zaman gecmiyo yoksa erken test yapip kan vermekten bıktım iyice geciksinde hani 7 10 gun falan oyle ogrenmek istiyorum eve test almadim erkenden yapmamak icin ekimin 15ine kadar adet olmazsam direk yaparim bi normal test zaten o zaman bayagi gecikmis oluyo 1 hafta falan kasmamaya calisyorum kendimi 😃