Kızlar yumurtlamadan bir kaç gün sonra bat a 10 gün varken test yapmıştım silik çıkmıştı neydi ne degildi o silik çizgi anlam verememiştim o kadar erken belli olacagını düşünmüyorum çünkü akışına bıraktım daha da test yapmadım 😄 bende beklemedeyim bat 1 ekim çok sabırsızız rabbim dileyen herkese en güzelinden nasip etsin inşallah 🌸😊