Sab16 anladım canım kese gördü o zaman beta bakmadigina göre. Düşük tehliken var dediğine göre de kanama alanı mi gördü? Ben hamileyken ilk aylarda yattım tuvalet harici yatıyordum oturmak da yasaktı iğne yazmıştı doktor sonraki kontrolde gittiğimde düşük riskim kalkmıştı senin de öyle olur Allah’ın izniyle geçer merak etme 💜