39+4 oldum 2.gebeliğim 2 gün önce gece acile gittim 2 cm açıklık ve düzensiz sancı kasılmalarım başlamış düzenli olmadan hastaneye gitme boşuna dedi ebem evde çekebildiğin kadar çek bebek hareketlerini izle dedi herkes doğurmamı bekliyor anneler geldiler memleketten iyimisin diye beni sürekli darlıyolar🤦🏻♀️ ogündür de maşallah ne bir sancı ne bir agrım var anlamadım kızımda geç gelmişti buda öyle olacak heralde hiç doğuracak gibi hissetmiyorum kendimi sanki hep böyle kalacakmışım gibi😅