Hll983 birgul_arkbga34 5+2′de 424dü.Ama bat günümde 46.5 ile öğrendim testim epey silikti zaten daha sonra da beta baktırmadım😊
duygusalbiyengec Esra_Omer_21 1.5 senedir canım… amh düşüklüğü ve sperm sıkıntısı vardı eşim 10 ay önce ameliyat olmuştu … baya uğraştık 🥹🥹 Rabbim dualarımızı kabul etti şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Selma2412- Esra_Omer_21 Rabbime hamd olsun hepımız sağlıkla kolaylıkla kucaklarımıza alalım canım ben 5+2 gözüküyor uygulamada doktora sormaya unuttum heyecandan kese gördük hamd olsun ama bebeği göremedik henüz 🥰
nhrbsr nur6565 bende cuma gidicem kontrole ozaman söyler heralde ne yapacağını suni sancıdan nedense çok korkuyorum kızım normal oldu kendi sancımla o bile zordu yani bunda nasıl olur acaba bekledikçede bebekler riske giriyor kaka fln yaparsa diye çok korkuyorum
gulsenn38 Günaydınnn 💖 hepimiz bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🙏 benimki 4+1 daha çok yeni 🫠
Miniko_08_17 Günaydınlar benim de 5+4 geçen hafta cuma keseyi gördük bu cuma inşallah kalp atışını duymaya gideceğiz aslında 6.hafta pek duyulmuyor ama yinede gideceğiz inşallah duyarız da tedirginliğim gider🙏
Esra_Omer_21 Miniko_08_17 günaydin inşaAllah duyarsın canım bende gitmek istiyorum ama eşim biraz daha bekleyelim dedi
Rbs6008 Esra_Omer_21 cnm yolk sac bebeği besleyen bebekden önce oluşan yuvarlak bişe bebek besinini ordan alıyo 3 ay sonunda kayboluyor kendi kendine
Esra_Omer_21 Rbs6008 ya ilk defa duydum diger gebelikte doktor hic oyle biseyden bahsetmemisti teşekkür ederim canım 😍
Kvrck-123 Esra_Omer_21 Ayy bizimki hem mucize hem sürpriz hiç beklemiyorduk, korunuyorduk. Eşimde ben de çok şaşırdık. Bir kızım var iki yaşında şimdi 9 haftalık da hamileyim Allah’ım bekleyen kim varsa nasip etsin.
Esra_Omer_21 Kvrck-123 amin canim bence cok guzel zamanda gelmis Rabbim aratmamış ben 2. İçin tam 8 ay bekledim ne güzel sana hemen nasip olmus🌸