Bende sen gibiyim canım bugün sancim cıktı nst de akşama alalım dedi ama 1 hafta daha beklicez sancilarim cogalmazsa 1 haftada kilo almamış bebek son haftalarda normalmis almamasi spinal olcam ben canım sen nasıl olcak peki kendimi sakinlesturmeye çalışyorum ama korku heyecan stres hepsi var hersye ağlıyorum duygusallaik çok fazla bende de