nur6565 miniktirtilinannesi04 doktorun sana gün verdi mi canım doğmasa doğumu başlatacağız diye falan
Kubra0777_ miniktirtilinannesi04 ay hadı hayırlısı allah sapsaglıklı kucağına almayı nasip eyler ınşallah 🥰❤️❤️
Azime26 Hatice-6363 canım nasılsın yazdım ama görmedin galiba 38+0 da olcak benim doğumum son 4 günümüz kaldı benim bunduygusallik ıyce arttı sen neler hissediysiun bide kaçta senin doğumun benim sabah 8 de