Zeyzey055 GlstnMrt yarın anestezi ile gorusucez gün alicaz 37+3 uz oglusumla tansiyonum oynuyor 2 gündür 13 den 14 den çok nadir düşüyor aşağıya cuma ya kasar sabretmek istiyorum inşallah sorun olmaz
miniktirtilinannesi04 Avakado1 rabbim hepimizin sağ selamet kucagimiza alıp huzurla sağlıkla buyutmemizi nasip etsin insallah
Osi30 GlstnMrt Son 1 gün ☺️ Ama bebeğimin bundan haberi yok sanırım henüz gelme gibi bir niyeti yok 😁
DuyguKays Simgeecbn son 2-3 gündür çok sık :) cumartesi çatı muayenesi olcak bakalım sizin de oluyor mu :)