Selinakbas GlstnMrt Doğuma son 75 gün ❤️ Uygulamaya göre, sezeryan olacağı için daha erken olabilir 😍
Azemmoms Son 34 günüm kaldı oğluşumu bağrıma basmama Allah hepimizin evlatlarını korusun hayırlı sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin
Sahdormommy GlstnMrt nasipse son 62 korku heyecan karışık duygular içerisindeyim şu son iki aydır şuan daha da arttı
miniktirtilinannesi04 nur6565 Allah’ın izniyle normal bebismde kanala inmis coj sukur bekliyoruz keyfini
Sunshine__ GlstnMrt Benimde oğluşuma kavuşmama uygulamaya göre 30 gün var bakalım ne zaman gelecek mercimeğin😘😘😘💙
Kubra0777_ miniktirtilinannesi04 ay hadı hayırlısı allah sapsaglıklı kucağına almayı nasip eyler ınşallah 🥰❤️❤️