Avril GlstnMrt 43 ama sezaryen istersem tahmini 32 gün falan yani son 1 ay diyebiliriz artık Her geçen gün daha zor olmaya başladı ama hamilelik bilmiyorum bir ay nasıl geçer ☹️
Mervesrsy Hepiniz hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah istediğiniz doğum hayırlısıyla gerçekleşsin kolaycacık hemen bitsin bebişlerinize kavuşun 🥰🤲🏼
Hatice-6363 Azime26 Benimde son 6 gün heycan korku hepsi var çok duygusalım hep ağlıyorum siz be durumdasınız nasılsınız neler hissediyorsunuz kacıncı hafta doğucak bebeş 🌸
Azime26 Hatice-6363 canım nasılsın yazdım ama görmedin galiba 38+0 da olcak benim doğumum son 4 günümüz kaldı benim bunduygusallik ıyce arttı sen neler hissediysiun bide kaçta senin doğumun benim sabah 8 de
Karadenizzz61 GlstnMrt uyy herkesin zamanı gelmiş benim daha 73 günüm vaarr ben de şöyle tekli sayılara düşsem 😝😝😂😂
Melike_sevgi GlstnMrt son23❤️❤️❤️🥺🥺🥺 duygusal bir ponçik gibiyim hem doğsun seveyim diyorum hem doğduktan sonra tekmelerini artık hissedemeyeceğim için üzülüyorum. Annelik daha doğmadan başladı. Allah hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️❤️