Sedaaa11 canım ben 6 sene önce Setenay Arzu Yılmaza gitmiştim 1-2 ay snra ne oldu hatrlamiyorm Ayşegül kebapcilara geçtim ikiside çok iyi doktor kesinlikle benm doğumum normal ama maalsef Ayşegül hoca bana başta söylemedi söylediğini hatrliyodu ama ben doğuma sırf o girsin die ona para veriyodm doğuma girmicegini bilsem nie gdim ki ona ☺️ neyse doğuma son 1 hafta kala gece sancim olursa nasıl olcak geliyomusnuz flan dedm canım ben sadce sezeryan doğuma giriyorm dedi orda yıkıldım tabi ama artk 1 hafta kalmış bsy yapamadim pazar günü sancıyla hastanye gittim o an ki stajer ebe doktor artk neyse onlar doğumumu yaptırdı başlarında doktr vardı ama onalr yatrdi doğumu onlarda öyle öyle öğrenecek sonuçta anne karnında öğrenmiolar çok iyilerdi güler yüzlüydüler kırmadan üzmeden Güzel bi doğum oldu biz özel oda tuttuk odasi geniş bi senin yatağın oldu yer bide gelen misafrlerini ağırlamak için ayri bi odası vardi hani gelen erkek falan olursa görmesini istemezsen seni görmezler die çok iyiydi ben çok memnundum hiç bi skıntı yaşamadım şuan başka şehirdeyim buradki uni hastanesi nasil bilmedgimden gitmedim konyada olsam kesnlikle yine oraya giderdim özel fiyatları uçtu malum ordada özelden farksiz ilgi alaka görüyorsun ☺️