Kızlarr kafam yandı tamamenn😂son kez bi sorayim 39 haftalık oldum bu gün selçuk tıpa gidersem özel oda tutabiliyorum peki doğumu kendimiz karar verebiliyor muyuz ve doktorlar giriyorlarmı giriyorsa ücreti nedir zamanım çok az gibi hissediyorum ve hayla kendi hastanemden tereddüt ediyorum ilgi ve ebe konusunda selçuk tıpta doğum sancım olursa acilden giriş yapsam o an alırlar mı