Sedaaa11 ilgi alaka on numara valla. Bacağım ağrıdı doğumdan sonra söyledi ailem görevli doktora hemen ultrason çektirdi bacagimdan pıhtı atmis. Ona göre ilaç başlandı. Doğumdan sonraki gün taburcu ediyorlardi Ali hoca taburcu dedi ben kendimi iyi hissetmiyorum dedim daha sondam ve direnim çıkmamıştı tamam yat birkaç gün daha dedi. Pıhtı atınca birkaç günde öyle yatırdı 5 gün hastanede yattım. Ayrıca bebeğim 850 gram doğdu yenidoğan yoğun bakımdaki hemşireler doktorlar çok iyi baktılar Allah razı olsun hepsinden. Hala bebeği görmeye gidip geliyoruz o Güleryüz anlayış çok çok iyiler. Ücret kısmını bilmiyorum inanın eşim taburcu olurken ben çıkmadan gidip ödedi. Ben sorduğumda da boşver önemli olan iyi olmanız dedi söylemedi