Mrveozgnn bende bebeğimi kaybettim canım öncelikle çok geçmiş olsun acını çok çok iyi anlıyorum ama emin ol toparlanacaksın toparlanmakta zorundasın biliyorsun hormonlarımız bize tekrardan anne olmak için lazım ağla içine atma ama kendini de çok yıpratma . Beta hcg değerine baktır benim ki 1 ayda düştü doktorum hemen hamile kalabileceğimi ancak bir adet dönemi beklemem gerektiğini söyledi ben korunmadım olur belki diye ama olmadı düşükten tam 2 ay sonra adet oldum şimdi de adet gününün geçmesini bekliyorum. Doktorum bana genetik bölümüne gitmemi söyledi gidip kan verdim 35 gün sonra sonuçlar çıktı ve kan pıhtılaşması bir de 9. Kromozom tersmiş bunlar çıktı bende. Ağır işler yapmaman gerekiyor ve doktorunun verdiği ilaçları kullan kanama zaten lekelenme şeklinde gelecektir 40 güne kadar da kan gelmesi normal tıpkı Doğum yapmış Kişiler gibiyiz canım inşallah sağlıklı hayırlı evlatlarımız olur rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın