Mrveozgnn Canım benim Rabbim sana sabır versin bende iki tane melegimi kaybettim , 2ay 3ay veya 4 ay sonra hamile kalabilirsin ,ama neden kalbinin durduğunu arastir canim ben o hataya düştüm ilkini kaybettimden hic arastirmadim bidaha hamile kaldim . Onuda 9 haftalikten kaybettim . Sonra genetiğe gittik 3 ay sonuc bekledik kanimda pihti çıktı suan kan sulandırıcı iğne ve hap kullaniyorum sakın isyan etme kendini üzme Rabbim geç verir en güzelini verir. Rabbim sabır versin kardeşim 🙏🏻😔