Mrveozgnn bende 19 marta bebeğimi kaybettim kürtaş oldum o gün 2 bucuk aylıktı sağlıklıydı çok kotu oldum 3 ay o anı atlatamadım gece rüyalarıma girdi kürtaş anım ve ben kürtaş anımda baygındım bı ara uyandım hissettim o acıyı hala unutamam ama korkma canım kürtaştan 3 buçuk ay sonra hamile kaldım şimdi allahım sağ salim kuçağıma almayı nasıl eder inşllah 23 haftalık hamıleyim allahın izniyle oğlum olacak dua et canım tek çare dua veren de alan da allah allahımın bir bildiği var ki aldı. Bnm ilk bebeğim doğsaymış engelli olcakmış hala unutmuyorum zor unutmak allahım yardımcın olsun inşllah bi derdin sıkıntın olursa yazabilirisn canım. Üzülme herşey güzel olcak