Hilossx evet kendinize gelememeniz normal birde bu durumu yaşamayan birine dert anlatmak çok zordur sizi asla anlamaz, abarttığınızı düşünür onları da hiç takmayın, siz iyisiniz ve daha iyi olacaksınız buna odaklanın, gerçekten tamamen psikolojik kafada bitiyor her şey kendinizi sürekli hasta psikolojisine sokarsanız gerçekten hasta oluyorsunuz.