Hilossx söylediğinizin aynısını yaşadım hatta okuduğumda kendim sandım, 1 kere evde 1 kerede iş yerimde oldu uyuşma kalbin hızlı atması ve nefes alamama, hastalıklı hissediyordum kendimi gitmediğim doktor kalmadı, kalp, beyin, nöroloji, kan testleri hepsine baktırdım hiç bir sorun görmediler ve psikolojik olduğunu söylediler. Psikiyatriste ve psikoloğa gittim ancak öyle biraz daha rahatladım, ilaç kullanıyordum ama hamile kalınca bırakmak zorunda kaldım çok şükür yaklaşık 7-8 aydır hiç yaşamadım. Ama sizi o kadar iyi anlıyorum ki çok zor panik atak sadcee yaşayan bilir. Umarım tez zamanda kurtulursunuz benim size tavsiyem kesinlikle psikiyatriye görünün o sizi aşırı rahatlamaktır.