Hilossx 2020 de çok kötü yaşıyordum hergun ambulans çağırıyordum , acildeki doktor hemşire tanımayan kalmamıştı beni , hergun kalp krizi geçiriyorum diye acilde alıyodum soluğu, sol kolum sancıyodu uyuşuyodu şiddetli çarpıntı oluyodu nabzım 130 a çıkıyor nefes alamıyodum. Psikolojik olduğuna ikna olana kadar böyle sürdü bu durum bir ara geçti sonra geçen yıl ağustos ayında babam vefat edince tekrar başladı bir kaç ay sürdü . Aslına bakarsan üzücü bir olayla tekrar eden bir durum bu bende . İlk panik atak döneminde mesela annem yoğun bakımda yattı defalarca kalp durmasına şahit oldum psikolojim bitmişti , aylarca atak geçirdim sonra annem düzeldi bende düzeldim ama covid geçirince stresten tekrar atak dönemine girdim geçti derken babam vefat etti 7 ay sonra annemi kaybettim. Konuyu uzattım ama demek istediğim şu, seni üzen yoran strese sokan durumlara vücudun vermiş olduğu bir tepki bu . Savaş yada kaç yöntemi olduğunu söyledi psikiyatri doktorum . Mutlaka sana iyi gelecek mutlu edecek bir şeyler bulman yapman lazım ancak bu şekilde üstesinden geliyorsun , bide kendini şuna inandirman lazım sen sağlıklısın kalbinde sorun yok sadece psikolojik bir sıkıntı yaşıyorsun panik atak olduğunu kabul et. Emin ol 4 yıldır gitmediğim kalp doktoru kalmadı birisi mitral yetmezliği dedi ondan sonra dahada kötü oldum ama işinde başarılı bir profesör doktora muayene oldum tepeden tırnağa inceleyip kalbimin son derece sağlıklı olduğuna ikna etti beni . Bende aşırı alıngan ve takıntılı biriyim zaten bu tarz insanlara bakarsan çoğunda psikolojik rahatsızlıklar meydana geliyor herşeyi kafaya taka taka üzüle üzüle kendimizi yiyip bitiriyoruz. 2 çocuğum var onlara odaklanıyorum, onlar oldu benim ilacım . Biraz onlar büyüdükten sonra çalışmaya başlayacağım. Ne kadar stresten üzüntüden uzak durursan o kadar iyi senin için.