Mommybabyy Melek__55 21 mart dedi doktor cinsiyeti henüz öğrenmek istemedim net belli olsun diye yoksa 11. Haftadan beri belli aslında şuan 13+4 olduk 🙊
Suhedammss Mommybabyy peşpeşe doguracaz bu gidişle 😊 hepimiz ya aynı gün gözüküyor yada 1 ileri 1 geri tarh var aramızda
Mommybabyy Suhedammss aynen öyle denk gelmiş 🤣 bende erkek hissediyorum bu sene erkek senesi gibi geliyor 😂
Suhedammss Mommybabyy valla ben erkek ağırlıklı hissediyordum yalan yok bı kızım var birde oğlum olsn diye düşünmüştüm rabbim nasp etti 😊
Mommybabyy Suhedammss Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 anneler ne hissederse o olurmş genelde bakalım tutturablicem mi 😂
Suhedammss Ymr06 bende o yüzden 18 haftada gittiğimde kesinlestirmis olurum diye düşünüyorum bı degsiklik olmazsa ama kız karıştırılıyormusta erkek çok kqristirilmiyormus diye duydum bakalım ne akdar doğru
Ymr06 Suhedammss bende öyle düşünüyorum erkek pek karışmıyor ama bana gostermedi ultrasonda vermedi ,2 haftaya sonuç almaya gideceğim 15+5 belki o zaman daha net görürüz
Wera Suhedammss bizede gösterdi doktor ultrasonda çok kaliteli netti ama bende acaba degisirmi diyorum erken die sizde foto varmı
Mln Melek__55 kesinlikle öyle etrafımda 10 kişi var ve hepsi de erkek benim de kız da umudum kalmadı o yüzden hep erkekten gidiyor 😂
Mebus Melek__55 16+2 Mart başı gösteriyor. Devlette özelde koz demişti 12 ve 14. Haftada bugün de randevum var inşallah kesinleştiricez açıkçası kız diye birşeylerde aldım ama yine de erken diye çekiniyordum şimdi rahat rahat alırım 🤣
Melek__55 Ymr06 bende üç hafta sonra ikili test sonucumu almaya gidcm ozmn 17 hafta olyorum buyuk ihtimale beli olur haber et cinsiyeti öğrenince 😂