Ymr06 Suhedammss ultrason resimlerimiz çok benziyor bende tam 13+1 de gitmiştim bana bir şey demedi erken dedi baksana çok benziyor
Ymr06 Suhedammss yarın ikili tarama yapılacak gideceğim ama devlet hastanesi söyler mi bilmiyorum tahmin,sonrada 17 de düşünüyorum tekrar
Mervesrsy Jalovemes hayır henüz hissetmedim doktorum 20ye kadar yolu var dedi bakalım ne zaman hissettirecek minnoşlar
Bsraacelik Tahmini doğum 12 mart şuan 15+2 yiz ama ben sezeryan olacağım için şubat sonu olur doğum cinsiyeti geçen ay biz de göremedik doktor kız gibi dedi yarın kontrolüm var netleşecek inşallah 😊