Tubissyy 12+3 olduk ama gelişimi 1 hafta önden gidiyormuş doktorumuz kız diye tahmin etti martın 28 i görünüyordu ne olur bilemem 🥰
Melek__55 Wera benimle aynı haftada olanlar hep erkeka ahshshs cok merak etim kendi bebişimi acaba ne 😅
Filizsz Wera benimde kizima erkek ddi o haftalarda %90 sonra gittim kiz insanin pisklojisi alt ust oluyir iicmde ne var bilemiyordum simdide kıza benzetti bi umut yanilir diye bekliyorm
Benusi6535 Melek__55 bizim martin sonu görünüyor cinsiyeti daha bilmiyoruz erken diye bakalım yarın kontrol günümüz🥰
Sevvl Bebisbg34 ay bende 13 martta doğurdum kızlarımı bu sene 6 aylıklar, bu postu görünce duygulandım sağlıkla kucağınıza alın kızlar 🩷
Seymanurrr06 Melek__55 yarın 13 haftalık oluyoruz inşallah 🥳 büyük ihtimalle erkek dedi ikinci gebeliğim bir tane de prensesim var 🌸❤️
Benusi6535 Melek__55 3 gün önce kontrole gttim ikili tarama testinde erkeğe ihtimal verdi tam net bisi demedi bakalım yarın tekrar gidicez inşallah net ogrenirim🥰🙏
Mervesrsy Jalovemes hayır henüz hissetmedim doktorum 20ye kadar yolu var dedi bakalım ne zaman hissettirecek minnoşlar
Suhedammss Benmde 13+3 bziim cinsiyetimizde erkek 💙 Mart 22 gozukuyor doğum kızım sezeryandi oglumu bı aksilik olmazsa ssvd düşünüyorum yapabilirsem
FeyB Suhedammss aynı günmüş net mi erkek dedi size doktor 😂 bana da öyle dedi ama değişebilir mi acaba diye düşünüyorum hep
dlb97 Bizimse 7 Mart gözüküyor ama sezeryan düşündüğüm için şubat sonu gibi doğumolucak nasipse. Cinsiyetinde öğrendik kızımız olucak 🌸
Wera Suhedammss bizede gösterdi doktor ultrasonda çok kaliteli netti ama bende acaba degisirmi diyorum erken die sizde foto varmı
Nzlcncncn Suhedammss benim ilk bebeğim nasipse inşallah bana kesin erkek dedi yüzde yüz. Ben kız istiyordum sağlıklı olması öncelik tabi o ayrı bi konu ama gönlümde kız vardı hep. Sana tam olarak ne dedi Dr ben pipisini de net gördüm yani