Miracleee Melek__55 20 mart görünüyor benim şuan ama 1 hafta önden gidiyor oglusum. Bi de sezaryen olursa şubat sonu bile olabilir.
Elo__35 Melek__55 23 Mart gözüküyor tahmini doğum cinsiyetini henüz bilmiyoruz doktor erkeğe benzetti çok heyecanlıyım 🥹🐣 birde sezeryan doğum tercih etmek istiyorum o yüzden daha erken olucak gibi gözüküyor nasipse 🐣🐣
Benusi6535 Melek__55 bizim martin sonu görünüyor cinsiyeti daha bilmiyoruz erken diye bakalım yarın kontrol günümüz🥰
Miracleee Melek__55 hem ozeldeki hem devletteki doktorum 1 hafta arayla baktılar erkek dediler. Bende iyice oglusum diye kaptırdım kendimi inşallah değişmez 😁
Merveeemsiii Melek__55 hepimiz inşallah canım 😇 15+3 , cinsiyet 12 . Haftada oluşmaya başlar zaten kendini gösteren bebekte belli olur 14.haftadan sonra ama tabi 16-20. Haftalarda netleşir doktorumuz bize net dedi ama bakalım 🥰
Miracleee Melek__55 şuan son adetime göre 13+4 um ben ama Bi hafta önde gidiyor 14+4 diyorlar. İlerde haftasına uyumlu olurmuş doğru mu acaba
Melek__55 Miracleee evet bende son âdet tarihime göre 7 haftalıken 5 haftalık görünüyordu ama şuan haftasını yakalamış 13+6yiz ilerde yakalıyor haftasını yada böyle devam eder önde
Melek__55 Elo__35 ne güzel sizin doktor gene tahmin de bulunmus özel hastane galiba çünkü devlete kolay kolay söylemiyor 😏
Mln Melek__55 kesinlikle öyle etrafımda 10 kişi var ve hepsi de erkek benim de kız da umudum kalmadı o yüzden hep erkekten gidiyor 😂
Elo__35 Melek__55 evet özele gidiyorum erkek gibi ama gibi gibi dedi yani hiç söylememiş gibi sayıyorum bende umarım sağlıklı hayırlı evlatlarımız olur heyecan dorukta 🙏🏻🩷💙
Nursenylmaz Melek__55 16 +4 olacağım söylermi acaba bende devlete gidyorum ve hiç söylemiyor söylemezse özele geçicem artık bune ya