Yusufayazin__annesi Yasoeso yaptim ikinci cisgi çok hafif gözüktü 🙃😁kann verdim bakalım insalalh vwrdim kamerada çıkmıyor ama
busraaa10 Yusufayazin__annesi hayırlı olsun inşallah ☺️ benimde çift çizgi çıktı adete 2 gün kala ama beta veremedim hala 🥲 çok merak ediyorum sonucu
Yasoeso Yusufayazin__annesi aynen gözle görülüyorsa boşver bacım öğleden sonraya ne kaldı surda hadi bakalım
gulsenn38 Yasoeso yaa bende daha kan vermedim evde testle takip ediyorum şimdilik ama bana da bakar mısınnn 🫠
Yasoeso Yusufayazin__annesi bende negatif çıktı canım yaptım regl oldum az öncede 😔 seninki pozitif olur inşallah