Yusufayazin__annesi Serifeeenida oğlumda 2 inci ayında hamile kaldım femarayla şuan 4 yaşına giricek birde arkadan düşük oldu oda femara 2inci ayında geçen yıldı bu sefer ilk ay erken adet oldum şimdi bekliyorum iste
Serifeeenida Yusufayazin__annesi anladm çok geçmi olsun ins bian evvel hagrla neticelenr bu ay benim için de doktorum ya kolomen yada femara cinsinden bi hap vericeini soledi adetimi bekliyorum tedaviye baslamak için Rabbim herkezin gonlundekni versin (:
Papatyadusler Benimde bikac gündür kahverengi lekelenmelerim var bat 19 hala test yapmaktan korkuyorum
Yasoeso Dfnn58 yok estagfrullah olurmu öyle şey olsun sen bilgilerle ultrason görüntüsünü at bakayım ben
Yusufayazin__annesi Yasoeso yaptim ikinci cisgi çok hafif gözüktü 🙃😁kann verdim bakalım insalalh vwrdim kamerada çıkmıyor ama