Bhrrrr-nc 4 gün önce beta 4.7 çıktı. Bat 19. Yarın olmazsam çarşamba kan vericem. Daha önce kimyasallar olduğu için endişeliyim baya
Yasoeso Yusufayazin__annesi bende negatif çıktı canım yaptım regl oldum az öncede 😔 seninki pozitif olur inşallah
Yusufayazin__annesi Yasoeso 😒 insalalh sağ tupumde hsg çekerken tıkanıklık var denildi ikinci ilaç verdiklerinde ince çizgi geçiş oldu yasmislardi acaba ondan da mi
Solmaz-Papatya kızlar benim bat 20 yumurtlamanın 12.günü sanki ikinci çizgide bir karartı gördüm yanlış mı görüyorum
Yasoeso Solmaz-Papatya perşembe ilk idrarla birdaha denersen netleşir varsa eğer iki gune bı beta iki katına çıktığı için daha yoğun görülür vardır inşallah 🙏💕