Mervegunesakbas merhaba, 15+2 haftalik olduk oglusumla 🙈 en başından beri kız hissedip kız istediğim için alışması çok zor oldu ama alıştım 🙈 bakalim uygulamaya göre 8 mart, doktora göre 17 mart doğum tarihi ben de şubat ortasından itibaren hazırlıklı olucam insallah😄