Bizde 13+4 olduk bugün 🥰 hiç hazırlığa da başlamadım erken diye 🙈 tek bir sorun yaşıyorum kanama oldu iki hafta önce, düşük riski yok ama ara ara devam ediyor iğne ve hapla geçiriyorum günleri sürekli yatıyorum kalkmam yasak 🥺 umarım tez zamanda geçer bugünlerim de duanıza ihtiyacım var kızlar 🙏