Yesil-yesil aynı yorumu yaptı kendi doktorumda canım. Kanama Alanı yok Kesede bebekte hiç sorun yok. Rahmin genişlerken büyük ihtimalle kılcal damarların çatlıyor bir süre sonra geçecektir dedi bana da. İğne ve progestan ile duruyorum ben de. Demek ki normal bir durum. Amin İnşallah sağsalim alırız kucağımıza 🙏