Evet gelelim benim doğum hikayame11 Eylül de 37+3 de doktor kontrolüne gittim doktor nst bağlan sonucunu al gel dedi yanıma gittim nst çekildi 20 dk sürdü hemşire geldi dedi ki 1 tane sancin çıkmış hissetti mı hayır yok dedim tm dedi kağıdı aldım doktora gittim doktor bakar bakmaz ben pek beğenmedim bu nst yi dedi bebegin hareketlerinde yavaşlama.var ve 1 tane sancin çıkmış dedi varmı sancin hayır benim sancım falan yok dedim tm dedi üstünü çıkar alttan muane edip bakalım sonra bebeğin kilosuna falan bakalım dedi hazırladım doktor önce alttan muane etti 5 cm acilman var dedi sonra karnımdan baktı bebegin kilosunu söyledi senin yarısını yapmamız lazım dedi bende benim biseyim yok suni sancı almak istemiyorum gideyim sabah gelirim dedim izin vermedi doktor ben bu riski alamam dedi eve gidersen evde dogurursun dedi tamam dedim bari eşyaları almaya gideyim dedim tm dedi giit hemen al gel dedi eşimle eve geldik aldık esyalari döndük hastaneye hemenyatisim yapıldı üstümü falan çıkardım damar yolum açıldı suninsanci vermeden hemşire gel dogumhaneye geçelim doktorum bı bakmak istiyor dedi sonra doktorum altan muane etti 5 cm dedi suyunu patlaticam dedi ve patlattı sonra suni sancı odasına tekrar aldılar serum takıldı ama.cok az verildi yavaş yavaş geliyordu serum sonra benim hafiften başladı sancılarım ama.dayanilmicak kadar değil bı 20 dk geçti tekrar acikligima baktılar 7 8 santim olmus dediler bu arada hep nst bagliyim ayağa kalkıp yuruyemedim sonra bı uzman doktor ve 2 hemşire geldi yanimda durdular uzman doktor sürekli açıklığa baktı 9 santim oldu ama bebeğin başı aşağıya inmedi dedi bana sancım geldiğinde yapmam gereken inkinmayi gösterdi ama ben hala bu arada suni sancı odasindayim sancı gelince hafif inkindim doktor çok güzel bu şekilde devam et bebegin başı kanala inecek dedi sonra tekrar sancı geldi benim inkinmamla bebegin başını hissettim bağırmaya başladım geldi geldi diye hemen apar topar beni yatakla birlikte dogumhaneye aldılar bana derim nefes al inkinma doktor geliyor dediler ama.mumkun değil kendini tutamiyorsun sonra koşarak doktor geldi hemen eldivenleri taktı benim tekrar inkinmamla bebegin çıkması bir oldu o rahatlamyi size anlatamam harika bı duygu hemen bebeği kordonunu kesip bana verdiler öyle.guzeldiki hemşireler aldı temziledimgiydirdi o arada doktor dikisimi attı 4 dikism oldu kızlar bebek doğunca ne acı kalıyor ne sancı herşey bitiyor sanki dünyaya yeniden gelmişsin gibi Allah hepinize hayırlısı doğumlar nasip etsin