_Fatmaaa Bal12 bende çok korkuyorum hikayeniz bana moral oldu 🥰 bize önerebileceginiz bişey varmı kolay olması için bişey yaptınız mı bende suni sancı istemiyorum ama 🥺
Miraykader Bal12 amin yarabbim amin gözünüz Aydın rabbim derdini göstermesin inşallah Allah böyle rahatlığı bütün hamile kadınlardan versin inşallah
nefessmommm Bal12 sağlıkla büyüt canım maşallah bize de böyle doğum nasip olsun. Kaç kilo doğdu bebişin 💗
Sankus Bal12 tebrik ederim sizi bende normal doğum düşünüyorum cokmi ağrılı dikerken acitiyormu acaba
Sevgi1985 Bal12 gözün aydın sağlıkla büyüt 2021 de ki dogumum canlandı gözümde aynısı olmuş 2 farkla ben sancı odasında doğurdum 4 yerim de dikiş vardı
Ada022 Bal12 suni sancı alıp sezeryanla doğuran ben 🤣🤣🤣 Ne güzel bir doğum olmuş gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah çok pozitif bir doğum olmuş darısı diğer arkadaşlara olsun 🙏🏻
Meyabaanne Bal12 maşallah rabbim bize de nasip etsin inşallah öncesinde egzersiz felan yapıyor muydun 5 cm açıklığı hissetmemişsin ya
Bal12 Meyabaanne yok canım hiç bişey yapmadım hatta yürüyüşlere başlayayım dedim artık az zaman kaldı diye ama nasıp boyleymis
sasha Bal12 maşallah ya ne güzel, ben çok korkuyorum sancilardan, çok mu ağır oluyor, inşallah bana da nasip olur normal dogum