Busraekiztas ilk hamileliğimde önden düğmeli almıştım emzirirken rahat olduğu için yine öyle aldım doğum sonrası da kullanabileceğim şekilde yani. Öyle lohusa takımı tarzında almadım. Pierre cardin in düğmeli pijama takımı var, öyle iki takım tercih ettim kalitesi de güzel zaten. İlk doğumumda olurda sezeryana dönerse diye de Siyah İncinin uzun gecelik ve sabahlığını almıştım normal doğum yaptığım için ihtiyaç duymadım öyle duruyor ikinci de yine çantaya koyucam onu da. Onun kalitesi de gayet güzel tavsiye ederim 💜