Günaydın herkese 🌸 güzel anneler bende ilk gebelik 25+5 tahmini doğum 25 Aralık civarı. Hastane çıkışı aldım iki beşli takim , battaniye vs aldım. Bol bol zıbın al dediler onları aldım. Bez ve ıslak mendil de aldım daha eksik çok ama yine de yarı yarıya aldım sanki ☺️ kış bebeği olacaği için ona göre seçiyorum