Busraekiztas evet mevsim olarak ideal hem çocuk hem anne için emzirirken terlemiyorsun yada çocuk isilik olcak kaygın olmuyor. Sadece banyo yaptırırken isiticiyla evin derecesini arttırıp sonrasında gene normal ısıya getiriyorsun çok şükür sorun olmadan geçirmiştik bebekligini. İnşallah 2. Oglumdada aynı olmasını umuyorum.