Svd12345 Zynp_ese55 siz 28 haftalık hamilesiniz l, diğer arkadaş 29+2 sizden gün olarak 9 gün ileride.. olduğu için sizden önce doğum yapması normal.
Busraekiztas a_yse12 Aramızda bir gün varmış 🥰 Oh çok şükür Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 cinsiyet ne🥰
Busraekiztas Svd12345 Maşallah🥰 Galiba hepimizin en ortak sorunu mide yanması 🥲 karın büyüdükçe insan ağırlaşıyor ister istemez 🤦 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 Yolun yarısını yarıladık🥰
Svd12345 Busraekiztas amin inşallah 🤲 çok şükür 🤲 Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın herkese nasip etsin 🤲
Busraekiztas Svd12345 Aminnnn gerçekten 🙏 Hergünn dua ediyorum isteyen herkese nasip eylesin diye çünkü çevremde bebeği olmayan arkadaşlarımız var kolay değil. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Busraekiztas Ece56 Merhabalar 🥰 Maşallah amin inşallah sağlıkla gelsinler 🐣 Son aylarımızın kışa gelmesi iyi oldu en azından sıcaklarda mahvolmayız🐣
prenSandprenseSMomy Busraekiztas aynen ama zaten en son 19 haftalıkkenn gittim göstermedi baya kız gibi dedi o yüzden acayip. Merak ediyorum kız mı erkek mi
Busraekiztas prenSandprenseSMomy Genellikle kız göstermez derler ama emin olmak için mecbur ultrason 🐣 Sağlıklı olsunlar da 🥰
Zynp_ese55 Busraekiztas bende de öyle oluyor gerçekten belimin yanlarında mor çatlak izleri varok rahatsız edici
Kukulikukuli12 Busraekiztas oyy maşallah sağlıkla gelsinler. 😇 Bende 2 kız kardeşim. Şimdide 2 kız annesi oluyorum 🤭🤌
Busraekiztas Kukulikukuli12 Aminnnn inşallah 🥰 Yaaa maşallah ne kadar güzel 😍 Valla bence kız kardeş, abla gibisi yok. Sağlıkla büyüsünler🙏🙏
Aysensrkan Haftamıza girmiş bulunmaktayızzz 🩵 Beb bütün eksiklerini tamamladım sadece be Islak mendil almadım birazcık acele ettim ama yerimde duramıyoruum 😂😂
Gzmary35 26+6 dan kız bebiş olarak selamlarr 🤭 bende sadece karın sertleşmesi ve bugün ilk defa karın içi acıması yaşadı galiba büyüdüğü için yerini genişletiyor birde bu haftalarda tansiyonunuz nasıl kızlar
ebrulina Bende 28+3 uygulamaya göre 6 Aralık gözüküyor doğum henüz doktoruma sormadım ☺️ ufak tefek bişeyler almaya başladık odası gelince hızlanıcaz inşallah geç kalmaktan korkuyorum ilk gebeliğim bir kızımız olacak hayırlısı ile 🥰🌸
Ayseemine25 Busraekiztas 26+2 den selamlar👋🏻 yorgunluk halsizlik dışında iyi gidiyor. Benimde 4. Gebeliğim uygulamaya göre doğum aralığın 23ü görünüyor. 3 erkekten sonra kızım olucak inşallah 🙏 onun heyecanıyla yaşıyorum☺️ her kontrolde cinsiyeti soruyorum. Halen değişirmi diye 😅