Babyseymen birincisi kilo almayı sorun ediyorum yazmadım eğer düzgün şekilde okursanız göğüsümde olan kızarıklıklardan ce aşırı şişmesinden müzdaribim ikincisi size evladınızı aldırmanızı bekleyen insanlar oldugundan burda gelip okumadan anlamadan onun stresini başkalarında atmanıza müsade edecek kadar normal biri değilim!!!! Üçüncüsü yazdıgınız gibi size soracak değilim çocuk yapıp yapmayacagımı başlıkda soracagım soruyu sormuşum ve bakın anlayan insanlar ona cevap vermiş hattine düşmeyen şeylere değil siz gibi!🤨😏 her ne kadar hadsizlik etseniz de bana üzüldüm bebeğinizden vazgeçmenizi beklediklerini duyunca ve hamileyken buda iyice strese sokmuş gördügüm kadarı ile neyse bana bulundugunuz tavsiyeyi bende size diliyorum dua edin sizde stresiniz için!