Canım dert etme,inan bebeğini kucağına aldığında herşeyi unutacaksın,iyi ki olmuş diyeceksin..doğum sonrası da veriliyor kilolar,olmadı pilatese de gidersin,bende düşünüyorum gitmeyi,mis gibi de sıkılaşırsın,çatlak kremleri de var aynen,bunlar sorun değil,daha büyük dertler vermesin Rabbim,hamdetmemiz şükretmemiz gerekiyor...