12 haftadan sonra normalde cinsiyet değişimi olmaz demişti doktor.
Hele erkek bebeklerinki daha çabuk farkediliyor muş.
Bana 12 haftada 80% erkek demişti
16 haftada kesin erkek dedi.
20 haftada gene başka bı doktor erkek dedi.
Bende yanılma olmadı gibi ,herşeyini ona göre aldık inş’Allah doğumda da supriz yaşamayız.
Rabbim önce sağlık sıhhat afiyet versin inş’Allah 🤲