Merhaba kızlar 17+3 haftalıkken doktoruma gittim erkek olduğuna eminim dedi ama detaylıya gönderdi buna rağmen yani gerçekten eminmisin erkek olduğuna dediğimde ee yani ben inanıyorum erkek olduğuna falan dedi fakat gördüğü şey hiçte pipiye benzemiyordu göbek kordonu olduğunu düşünüyorum ultrasondan banada gösterdi bu pipi diye hiçte benzemiyor pipiye fakat 26 eylülde hastaneye detaylı ultrasona gideceğim cinsiyeti değişirmi inşAllah değişir ikiz erkek oğullarımdan sonrada bitane kızım olsun çok istiyorum eşimle gideceğiz zaten bu sefer yanlız gitmicem eşim hastaneye detatlıya gidince daha net gösterirler öyle öğrenip ona göre alışverişimizi yapmaya başlarız dedi hatta hastaneden çıkınca gideriz biyerlere bişeyler almaya beraber dedi ben hamile kaldığımdan beri hep kız olduğunu hissediyorum ikizlerimdede erkek olduklarını hep hissettim hiç yanılmadım hislerimde inşAllah bitanede kızım olur çok istiyorum🤲🏻❤️