mimar-anne bir de ik çıkış sebebine performans dedi 🤬 sektörde 10 yıllık tecrübem var, 3 sene yöneticilik yapmışım bana performans dedi. Ben nedeninin hamilelik durumum olduğunu düşünüyorum dediğimde “Ayy asla biz de öyle şey olmaz” dedi. Şefimle konuşmak istiyorum dedim. Müdürümüz hamileliğin nedeniyle öyle uygun gördü dedi. Bir de dip not: Şefim Genel Müdür’ün karısıydı 🤬