Yeni işe girmiştim, 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Ülkenin en kurumsal firmalarından biriydi. Şefim ile paylaştım önce problem olmaz tebrik ederim dedi. Deneme süresin bitmesine 2 gün kala işten çıkardılar 😂😂 Hala aklıma gelince sinirim alt üst oluyor 🙄