Ben 5 haftalikken soylemistim is yerime ve hic hos karsilamadilar ofiste bir masada amirler muhendisler toplanip beni cagirdilar.hamile kaldim die su istimal etmicekmisim cumartesileri randevu ayarlayackmisim olum olsa anca izin verebilrlermis gibi seyler soylediler ve bi gun sonra kanamam basladi dusuk riski vardi 3 aydir raporluyum.haftaya ise baslaycagim fakat tirsiyorum tepkilerinden ve agir is vermelerinden gercekten cok acimasiz ve kötüler.boyleleri insan olamaz