GmzCml 32.haftada sınırın biraz altına düşmüş takip edicez dedi doktorum su çok içsem dedim o fark etmez ama sola yat dinlen dedi 2hafta çok yormadım kendimi suyumu içtim ama havuç suyu içemedim katı meyve sıkacağım Yok 🤣yedim ama oda fayda etmiyor dediler🤔 neyse dün kontrolüm vardı bebeğin gelişimi iyi suyum alt sınırın altındaydı şimdi alt sınırın üstüne çıkmış bebek hareketlerine dikkat ediyorum takip etcez inşallah sorun çıkmaz