Mucizelimm canım hergün düzenli olarak Sabah 1 bardak akşam 1 bardak havuç suyu tükettim ve ara öğünlerim de armut yedim ve bolca su içtim 3 TL 4 TL falan ve sürekli istirahat halindeydim hiç yormadım kendimi yemek bile yapmadım o süreçte eşim sağolsun idare etti. Sonra da cuma günü doktora gittim doktor bile şaşırdı suyun sızıyor ama bebeğin suyu gayet normal iyi dengelemişsin dedi 🙂🙏