Ozgeozge Mucizelimm canm sen zaten kontrol altındasın korkma şuan serum vermişlerdir ben cok üzülmüştüm insan nolcagını bilmiyo cünkü bnada demişti yatış yaparz duruma bakarız gerekirse alırz suyunda dahada azalma olurda dye ama toparladı
Ozgeozge Şimdi sende protein kaçagı varsa o durumu bilemycem dr daha iyi bilir benim su azlıgı coktu sınırdaydım 2 2 bucuk lt su içiyodum 4 lt çıkardım drda 4 lt bilşyoruö zzot ama bucıdun demkki bunu kaldırıyo dedi hergün havuç suyu sıktım içtim dr önerdi dene etkili olabliyo dye yükseldi sana ne dediler haatanedemisin şuan
Mucizelimm Ozgeozge ben hastanedeyim 3 gündür bebeğe bakıp bişey dicekler ama havuç suyuna bende başladım
Htcrdvnkrc Mucizelimm evet gittim artma yok ama azalmada olmamış cok sükür teşekkür ederiz sordugunuz için
[silindi] GmzCml canım ben 38. Haftada su azalması ve su sızıntısı turnusol testiyle fark edildi önce normal denendi olmayınca bebeğimin kalp atislarinda sikinti olunca zorunlu sezeryan olmak durumunda kaldim
[silindi] GmzCml yok çok şükür Rabbime sıkıntı çıkmadı zaten normali bekleyecektim su sizintisindan bebekte enfeksiyona açık oluyor ondan bekleyemedim sezeryani kabul ettim
[silindi] GmzCml bi de bebeğinizin hareketlerine dikkat edin derim ben hareket azlığından kontrolume erken gidince anlaşıldı bu durum kontrol diye gittim sezeryan oldum
Htcrdvnkrc Mucizelimm rabbim şifa versin cok geçmiş olsun bizimde sabah kontrolümüz var bakalım ne olacak