GmzCml canım benim ilk gebeliğimde 36 haftada normal kontrole gittim doktor suyun azalmış yarın gel Doğuma yatış yap dedi başka bi doktora gittim hiç bi sorun yok Doğuma alıncak kadar az değil dedi bol bol su iç havuç suyu iç ve armut ye dedi aynılarını yaptım ve 39 haftalıkken kendi sancımla normal Doğum yaptım doktorda çok önemli aklınızda en ufak şüphe kalıyorsa başka bi doktora daha gidin derim 😊