nazazra24 hemsireanne16_ annen haklı canım ben oğluma 1 aylık hamileydim adet olucam sandım karnımın dibine ve belime aşırı sancı atıyordu duramıyodum ilk olduğu için sanırım çok sancım vardı adet beklerken gebelik haberini almıştım anneme ve halama söylemiştim onlar da sancının normal olduğunu söylemişti ikisi de bebek yerini yapıyor demişlerdi kesinlikle doğru çünkü döllenmeden sonra tutunma ve gelişim başlar bu da bebeğin kendi yerini hazırladığı anlamına gelir. Rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah şu an 6 haftalık ikinciye hamileyim sana bol bol dua edicem hamile duası kabul olur derler 🌸😍🥰
nazazra24 hemsireanne16_ sana hayır duası etmişim postu paylaşan arkadaşa yazacaktım yanlışlıkla oldu pardon canım 😄🌸
Papatya_345414 yenidenanne34 inşallah bi daha ki ay hamile kalırız, bırak gecikmeyi daha da erken olmak bana çok garip gelmişti ama yalnız değilmişim
yenidenanne34 Papatya_345414 aynen bende noluyoruz bi dedim bu ay ovulasyon testiyle takip edecegim bakalim 3. Ay olacak
LavinsMom Papatya_345414 ben de hep gununde olurdum ama hamile kalmadan onceki ay reglim 3 gun once oldu. Yani bu bi hazirlik gibi de oluyor sanki. Oyle diyorlar .
Gmzydn Papatya_345414 evet geçen ay denedim olmadı yumurtlamadan sonra denemişiz ben baya havaya girdim galiba tuttu belirtileri yaşıyorum falan diye😂3 gün erken adet oldum morilim bozuldu bence evlenmeden önce kist falan vardı tedavi görüyodum ondan olmadı diye düşündüm doktora gittim muayene oldum hiç bi engel yok hamileliğe zatwn daha yeni evliyim ikinci denememiz bu doktor gün aşırı ilişkiye gir dedi bu ay öyle yaptık adet bitiminden sonra gün aşırı ilişkiye girdim bi kaç gün önce test yaptım negatif çıktı dayanamadık adet gününe kadar bat 17 ama hiç umudum yok testi negatif görünce bıraktım artık bidanki ay tekrar denerim 🥺
Gmzydn Papatya_345414 bilmiyorumki ama ya hiç kendimi umutlandırmak istemiyorum zaten resmen adet belirtilerimi yaşıyorum kesin 1 2 güne olurum 🥺
Yaseminn2345 Sana bir şey söyleyeyim mi aynısını yaşadım. Belirtilerin varken olması gerekenden 4 gün önce adet oldum ve ben de hep gününde olurdum. Sonraki ay hiç belirtim olmadı umutsuzdum ve hamile olduğumu öğrendim. Yani hiiiç üzülme
Papatya_345414 Yaseminn2345 inşallah bizim de öyle olur 🙏 o ay da yine denemeye devam ettiniz ama dimi
Ayse4242 bebek meselesini çok fazla kafanıza takmissiniz biraz akisina birakin stres de etkiler rabbim en hayirli zamanda nasip etsin
Papatya_345414 yenidenanne34 regl bitikten sonra yumurtlama sonuna kadar evet 😂 son hafta düşük ihtimal diye yapmadık
1prensesannesi__ Papatya_345414 her gün sperm kalitesjni dusuruyormus ama yumurtlama gunlerinde 2 3 gun ust uste olabilir geri kalan gunler gun asiri olmasında fayda var tabi ben bu ay komple gun asiri dusunuyorum adet gunume kadar ovulasyonda 2 3 gun ust uste olabilir onun disinda ekim ayinin ortalarina kadar test yapmicam adetime kac gun kaldi diye saymicam bile 😂yoksa zaman gecmiyo
Papatya_345414 1prensesannesi__ ben de gün aşırı yapıp adetim gecikmeyince test yapmıcam bu ay. Hayırlısı artık