Papatya_345414 Benimde öyle olmuştu gebelik sandım adet öncesi lekelenme oldu yerleşme sandım ama sonrasında adete döndü bu ay tekrar denicem yumurtlamaya 5 gün var şunu yap canım ilişkiden sonra unutb gebeliği belirtiyi hiçbişe düşünme stres yapma çünkü olucağı varsada olmuyo akışına bırakıp bi sonraki adet gününü bekle çünkü vücutta belirtiker aradıkça kafada kurdukça ondan böyle ben niye böyle değil dedikçe hamile kalamıyor insan herkesin vücut farklı herkesin döllenme zamanı farklı kimseyle kıyaslamadan sanki hiç yapmamış gibi düşünüp beklicen kafaya taktıkça olmuyor