Bilgeates Haleserkan canım ben sat a göre 6+2 olduğum halde daha bugün gördüm keseyi geç döllenme olmuş şuan ben 4+5mişim aslında
Sitemkar Doruk198 dun gttimde betam 1536 idi ama gozukmemisti kese pazartesi cagirdi doktor ..senin beta kacti canim
Haleserkan Sitemkar benim betam 1927lerdeydi canım o halde çok zor alttan muayene ile göründü bir hafta sonra gittim ultrasonda göründü 4+5ken kese sadece normal senin
Doruk198 Sitemkar oyledir 400lerdeydi benmki pazartesiyi bekle bence dollenme gec olmstr doktor ne derse tabi
Bilgeates Haleserkan normal canım benim karından baktı sadece alttan bakmadı oyüzden daha geç göründü kese
Sitemkar Haleserkan cok sagol canim kendi kendime dusunuyom betam 1536 iken neden gorunmuyo diye ..gec dollenme oldu icinmi gozukmedi yani cnm
Lee Merveeliyy Merve ben tam galiba 4+6 günlük falan doktora gitmedim ama bekleyeyim diyorum oraya gider göremezsem üzülürüm sen haftalıksın
Lee Deletedmom344 canım merhaba senin adına çok mutlu oldum. Bir sorum var acaba senin döllenme zamanın 15 . Günü falanmıydı. Bu kadar erken görüldü merak ettim. Ona göre bende giderim 🤗🤭
Deletedmom344 Lee Valla kuzum ben sadece keseyi gördüm doktora sordum içinde bebek var mı diye o da evet bebek oluşumu görünüyor dedi. Büyük ihtimalle döllenme 15 inde falan oldu hesaplamalarıma göre 🙈
Deletedmom344 Haleserkan Yok kuzum ben görmedim doktora sordum içinde bebek var mı diye😂 O dedi kesenin içinde bebek oluşumu var diye yolk kesesi falan dedi anlamadım. 5+2 idim dün gittim işte.
Lee Deletedmom344 tamam o zaman bende o çıvarda görebilir doktor keseyi teşekkür ederim mutluluğun bizim mutlu etti bilgin oldun 🤗
Haleserkan Sitemkar normal canım beni çok korkuttular ama şöyle biraz bekle bi hafta falan sakin ol öyle git görünür değerin daha yeni yükseliyoe benim değerim betam kan değerim yani 6854lerde keseyi net gördü