Deletedmom344 Bilgeates Görürsünüz kesin ya inşallah her şey yolunda gider yarın haberlerinizi bekliyorum😍
Sitemkar Bilgeates ben5+3bugun gttim gozukmedi kese doktorum pazartesi gel dedi ama degerim1536 ama seninki kacki cnm gozukmedi
Bilgeates Sitemkar benim doktorum sürekli kan vermeye karşı geçen Perşembe baktırdım 361 di doktorumun hesabına göre yarına 5000 bin olması gerekiyor ve kese görünür dedi
Haleserkan Deletedmom344 canım seni hatırlıyorum o yüzden sormak istedim bebek oluşumunu gördüm dedin kaç haftalıksın şuan ilk gittiğinde görmüş müydün bir de ben 4haftalık gittiğim de sadece keseyi gördüm ve endişeliyim biraz görecek miyim diye
Deletedmom344 Haleserkan Yok kuzum ben görmedim doktora sordum içinde bebek var mı diye😂 O dedi kesenin içinde bebek oluşumu var diye yolk kesesi falan dedi anlamadım. 5+2 idim dün gittim işte.
Doruk198 Sitemkar ilk benm de oyle oldu megerse gec dollenme olmus eger betan yuksekse bencegozukur dollenme gec olmstr ondan gozukmuodur korkma bence
Sitemkar Doruk198 dun gttimde betam 1536 idi ama gozukmemisti kese pazartesi cagirdi doktor ..senin beta kacti canim
Bilgeates Haleserkan canım ben sat a göre 6+2 olduğum halde daha bugün gördüm keseyi geç döllenme olmuş şuan ben 4+5mişim aslında
Sonnur2 Haleserkan ben çok korkuyorum 4 haftalıkta kesem göründü Perşembe gel kalbini dinleriz sesi bebek de görünür . Boş gebelikten korkuyorum gözümü korkuttular